بازدید 1816
زمان‌آبادي:

دادكان برنامه‌اي براي پرسپوليس ندارد

شب گذشته با دادكان ديدار داشتم. تاكنون هيچ پيشنهادي براي حضور در باشگاه پرسپوليس به ايشان نشده است. دادكان‌ مي‌گويد عاشق خدمت به مردم است و خودش را مديون مردم و فوتبال مي‌داند اما مي‌گويد فضاي كار فراهم نيست. او اختيار تام مي‌خواهد و اين كه در كارش دخالت نشود. البته نمايندگاني از سوي سعيدلو آمده‌اند اما جوابي از سوي دادكان داده نشده اس
کد خبر: ۶۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۷ 27 September 2009
سخنگوي اسبق فدراسيون فوتبال اعلام كرد محمد دادكان برنامه‌اي براي حضور در باشگاه پرسپوليس ندارد.

غلامحسين زمان آبادي در گفت و گو با فارس در مورد شايعه جلسه رئيس سازمان تربيت بدني با محمد دادكان اظهار داشت: دادكان تاكنون نشستي با سعيدلو نداشته است. فقط چند مرتبه با دادكان تماس تلفني گرفته شده كه ظاهرا ايشان موفق به صحبت با سعيدلو نشده‌اند. بحث‌هايي هم كه در مورد حضور دادكان در باشگاه پرسپوليس در رسانه‌ها مطرح مي‌شود بيشتر گمانه زني است.

وي ادامه داد: شب گذشته با دادكان ديدار داشتم. تاكنون هيچ پيشنهادي براي حضور در باشگاه پرسپوليس به ايشان نشده است. دادكان‌ مي‌گويد عاشق خدمت به مردم است و خودش را مديون مردم و فوتبال مي‌داند اما مي‌گويد فضاي كار فراهم نيست. او اختيار تام مي‌خواهد و اين كه در كارش دخالت نشود. البته نمايندگاني از سوي سعيدلو آمده‌اند اما جوابي از سوي دادكان داده نشده است.

سخنگوي فدراسيون فوتبال در زمان دادكان تاكيد كرد: امروز واعظ آشتياني به عنوان قائم مقام سازمان تربيت بدني مي‌گويد رئيس سازمان تربيت بدني در ورزش فصل الخطاب است. من مي‌پرسم آيا رئيس فدراسيوني كه متخصص و كارشناس ورزش است بايد در مورد ورزش نظر بدهد يا رئيس سازماني كه سياسي است؟ اگر رياست سازمان تربيت بدني بايد شخصيت سياسي باشد بهتر است كه قائم مقام سازمان يك آدم ورزشي انتخاب شود. ورزش تخصص است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی